Kempen Penghargaan Pelanggan 2014

Bermula Januari 2014 hingga April 2014, Balisya Trading akan mengadakan Kempen Penghargaan Pelanggan (KPP).

Objektif KPP.

Ianya meliputi semua pelanggan yang telah berkunjung dan berurusniaga dengan kami sepanjang penubuhan kami (5 tahun lalu). Antara segmen pelanggan kami:

  1. Pelanggan retail dan berurusniaga dengan kedai pameran.
  2. Pelanggan komersil dan mempunyai akaun tetap.
  3. Kontraktor ubahsuai, sivil dan bangunan.
  4. Tuanpunya bangunan
  5. Pemaju perumahan
Mereka adalah tulang belakang yang memajukan kami dan KPP diadakan hanyalah untuk menghargai jasa mereka. Bermula dengan produk yang ditawarkan sehinggalah kepada perkhidmatan baru yang akan diperkenalkan, KPP ini akan merangkumi aliran produk (pembekal) kepada Balisya (pengendali) dan faedah (pelanggan).

Juari 2014, produk adalah agenda utama KPP ini. Pelbagai produk dengan harga tawaran istimewa dalam bentuk individu dan pakage set diperkenalkan. 

Pakage set yang ditawarkan adalah seperti berikut:
EMAX closed couple CC WC1201Y-S/P-8/12 & LC5101Y-LH-CC dan basin WB2204Y RM329 dan PERCUMA basin tap OTO.






Kemuncak adalah pada April 2014, pelanggan akan diraikan di kedai pameran kami dengan acara #selfie dan tag ke #jomjamban #balisya dan hadiah berupa baucer tunai dan baju T akan dihadiahkan kepada yang menang. 











Comments