Perangkap Minyak (Grease Trap)

 Perangkap minyak GTS02 adalah yang paling kecil dalam kategori saiz (17"(P) x 12"(L)x 12"(T) dan sesuai untuk dipasang di bawah sinki dapur  kediaman banglo,teres,bertingkat apartmen,kondominium atau komersil restoran. Ianya mempunyai semua kelulusan yang diperakui oleh semua pihak berkuasa tempatan(PBT).

Kenapa patut pasang?

Perangkap minyak dapat mengelakkan salur paip buangan tersumbat dengan sisa makanan rumah. Masakan asia yang berlemak ditambah pula dengan penggunaan air sejuk sebagai alat untuk membersihkan kotoran sisa makanan menyebabkan lemak menjadi beku di dalam salur paip. Kos untuk membersih salur paip tersumbat adalah mahal kerana masyarakat Malaysia kurang sikap penyelenggaraan berkala.

 Cara pemasangan di lantai.
 Cara pemasangan di longkang.
Caran pemasangan untuk kediaman. Perangkap ini diletakkan di bawah sinki dapur. Biasanya sinki dapur moden mempunyai kabinet. Jadi perangkap ini diletakkan di dalam kabinet. Kemasan yang cantik. Buangan sisa akan diperangkap di dalam tapisan dan pemeriksaan berkala diperlukan untuk membuang dan membersih sisa ini sebelum masuk dan tersumbat dalam paip buangan. Mudah bukan?

Berapa harga?

Harga di atas bermula dari RM650 dan kos pemasangan termasuk menyambung paip baru dari sinki ke prangkap dan paip keluar bermula RM180. Anggaran sahaja untuk kawasan Kuala Lumpur. Jimat jika bahagikan untuk setahun. Berapa sen sahaja kan..

Lagi? Lagi apa?

Jaminan oleh pengilang selama 5 tahun. (Siap tulis lagi di katalog).

Tunggu apa lagi? Pasang 1 di rumah anda. Call 0136407200 dan kami sedia bantu.

Comments