Balisya Trading ditubuhkan atas pengalaman menyelesaikan permasalahan tandas.
Objektif utama:
1. Komersil berasaskan pembelajaran.
2. Meningkatkan tahap kesedaran tentang etika penggunaan tandas
3. Produk innovatif dan tahan lasak
4. Alam sekitar dan penjimatan air
5. Generasi pemangkin.
Penglibatan keseluruhan objektif di atas dengan kajian rambang ke atas pelajar sekolah dan masjid di sekitar Kuala Lumpur. Sekolah melambangkan generasi muda manakala masjid melambangkan sebaliknya. Hasil dari kajian digunakan untuk dikongsi dengan pelanggan tentang produk yang betul.
Kita akan bincangkan bagaimana kajian ini dijalankan dan kesannya kepada penyelesaian masalah.
Objektif utama:
1. Komersil berasaskan pembelajaran.
2. Meningkatkan tahap kesedaran tentang etika penggunaan tandas
3. Produk innovatif dan tahan lasak
4. Alam sekitar dan penjimatan air
5. Generasi pemangkin.
Penglibatan keseluruhan objektif di atas dengan kajian rambang ke atas pelajar sekolah dan masjid di sekitar Kuala Lumpur. Sekolah melambangkan generasi muda manakala masjid melambangkan sebaliknya. Hasil dari kajian digunakan untuk dikongsi dengan pelanggan tentang produk yang betul.
Kita akan bincangkan bagaimana kajian ini dijalankan dan kesannya kepada penyelesaian masalah.
Comments
Post a Comment